fredag 29 mars 2013

Äggskörden




bilder/kuvat verkstaden verstas

Resultatet av gårkvällens vaxande får ni här. Försökte göra naturgröna ägg till min påskris-virkduks-installation men det visade sig vara svårt. När jag äntligen började få flyt på det hela var det dags att trampa hemåt. Fortsätter nog vaxandet ikväll. 

Har förresten inte alls så där pastelligt och pyntat och fint här hemma. Man kan ljuga med kameran! Det ligger saker och kläder överallt, det väller över av odiskad disk i köket och jag borde använda både damsugare och tvättmaskin mycket flitigare. Men idag sov vi länge, har skidat långt och nu sitter jag på trappan och dricker kaffe och solar. Datorns acku tar just slut och barnen börjar bli hungriga så jag får väl gå in och börja på ...


Eilisen illan munasato. Yritin tehdä vihreitä munia olohuoneen risuihin. Lisää tehdään täällä kotona illemmalla.



PS.   den här kvällens skörd/tämän illan sato

bild/kuva verkstaden verstas



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar